wtorek, 20 listopada 2012

LIEBSTER AWARDS

No to zostałam nominowana w jakąś grę. Na początku miałam nie odpowiadac, ale w sumie to jest fajne, dowiedziecie się czegoś o mnie, no chyba, że was to nie obchodzi :D.
Nie będę nominowała innych, ponieważ nie czytam innych blogów, a szkoda mi czasu na szukanie, przepraszam, wiem jestem leniem.
A więc, o to pytania do mnie:
1. Ulubiony solowy artysta?
Ed Sheeran.
2.Samotny wieczór przy książce czy głośna dyskoteka przy alkoholu?
Zależy jaki mam humor. Lubię i czytac książki i zabawę przy alkoholu :)
3.Ulubiona piosenka.
A to mi się często zmienia. Teraz to We are never ever getting back together Taylor Swift.
4. Oglądasz Pingwiny z Madagaskaru?
Nie.
5. Szpilki czy trampki?
Chyba trampki, chociaż lubię chodzic w szpilkach.
6. Ulubiony członek 1D? Dlaczego akurat on?
Niall. W ogóle One Direction poznałam dzięki mojej przyjaciółce. W gimnazjum było nas cztery i zaczęła nas po kolei zarażać. Gdy już dwie o nich gadały to ustaliły, który jest do której. Na początku ich nie lubiłam i aż mną telepało jak słyszałam o nich, a jak zobaczyłam Niallera to stwierdziłam: Dobry Boże przecież on jest okropny. Ale z czasem się do niego przekonałam i zaczął mi się cholernie podobać i w ogóle, on jest mój :D
7. Możesz spełnić swoje 3 życzenia, o co poprosisz?
Żebym miała pieniądze na założenie fundacji dla dzieci z przepukliną rdzeniowo-kręgową, spotkanie One Direction, pomoc biednym ludziom.
8. Ulubiony pełnometrażowy film?
Nie mam.
9. Ulubiony kolor?
Fioletowy, różowy.
10. Miłość czy przyjaźń?
Nie wierzę w miłośc, więc przyjaźń.
11. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Dziennikarką, albo chemikiem, ale nie takim, który uczy w szkole, tylko takim, który pracuje w laboratorium.

No to już wiecie co nieco o mnie :D Jeżeli macie jakieś pytania to piszcie na kissonme@onet.pl

kissonme

xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz